Uprzejmie przypominam, że zgodnie art. 111 ust. 5, 6 i 7 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 487 z póź. zm.) przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych w sklepach oraz placówkach gastronomicznych zobowiązani są do uiszczenia III raty opłaty za korzystanie z zezwoleń, w nieprzekraczalnym terminie do 30 września 2017r.
(wpłata musi zostać zaksięgowana na koncie UG do dnia 30.09.2017r. należy zwrócić uwagę, że w 2017 roku termin płatności przypada na sobotę, dlatego powyższych czynności należy dokonywać do 29.09.2017). r.
Wpłat – zgodnie z naliczeniem – można dokonywać w banku w Urzędzie Gminy Goczałkowice-Zdrój lub przelewem na konto Urzędu Gminy (35844800040033669120000001) z dokładnym określeniem adresu punktu sprzedaży oraz okresu, którego opłata dotyczy.
Od dnia 1 stycznia 2016r. obowiązują nowe zasady wygaszania zezwoleń w związku
z niedokonaniem opłaty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia, 31 maja oraz 30 września 2017r.
W przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 12 pkt 5 lit. b, zezwolenie wygasa z upływem 30 dni od dnia upływu terminu dopełnienia obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5, jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu do dokonania czynności określonej w art. 18 ust. 12 pkt 5 lit. b nie wniesie raty opłaty określonej w art. 111 ust. 2 albo 5, powiększonej o 30% tej opłaty.
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z ww. przyczyn, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu /32/ 7362411
30 września 2017r. upływa termin wpłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu!
Archiwum