Dostawa materiałów dydaktycznych do projektu
W związku z tym projektem ogłoszono przetarg na dostawę pomocy, materiałów dydaktycznych i sprzętu do przeprowadzenia tych zajęć. Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Gminy Goczałkowice-Zdrój oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.08.2012r. pod numerem 316046 – 2012. Oferowane pomoce i sprzęt muszą posiadać wymagane atesty. Wykaz pomocy i materiałów do zajęć zawiera ok. 330 pozycji. W ramach projektu zostaną również zakupione laptopy na potrzeby nauczycieli prowadzących zajęcia dodatkowe. Oferty można składać w Urzędzie Gminy Goczałkowice-Zdrój ul. Szkolna 13, do dnia 06.09.2012r. godzina 09:00. Termin wykonania umowy - dostaw sprzętu i pomocy dydaktycznych:
1) do 28 września 2012 r. - pierwsza część; 50% wartości przedmiotu zamówienia
2) do 15 listopada 2012 r. - druga część; 50% wartości przedmiotu zamówienia.
Wybór poszczególnych elementów dostawy w części pierwszej i drugiej zostanie uzgodniony między dostawcą a Zamawiającym, po podpisaniu umowy.
Maria Ożarowska