Przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Firma wybrana w tym przetargu będzie od 1 lipca br. odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Goczałkowice-Zdrój. Przetarg ogłoszono w dniu 15 stycznia na stronie internetowej gminy oraz w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej pod numerem 2013/S 010-012615.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.
1. organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ
2. odbiór odpadów, zgodnie z harmonogramem i następującymi założeniami:
* odpady wielkogabarytowe odpady zmieszane i segregowane zgromadzone na terenie nieruchomości jedno lub kilkurodzinnej – raz na dwa tygodnie
* odpady zmieszane i segregowane zgromadzone na terenie, gdzie występują bloki wielorodzinne - raz w tygodniu
* odpady wielkogabarytowe – raz na pół roku w formie wystawki
* zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – raz w roku w formie wystawki
* zużyte opony – raz w roku w formie wystawki.
3. organizację i prowadzenie gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tzw. PSZOK-u, w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów:
* przeterminowane leki i chemikalia
* zużyte baterie i akumulatory
* zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
* meble i inny sprzęt wielkogabarytowy
* zużyte opony
* odpady zbierane selektywnie
* odpady zielone
* odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji
4. bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji zbieranych odpadów oraz sprawozdawczość, zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu umowy.
Pełny opis przedmiotu zamówienia jest podany w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają w szczególności następujące warunki:
1) dysponują odpowiednim sprzętem (pojazdy typu śmieciarka do odbioru odpadów z pojemników, pojazdy z dźwigiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami, samochód ciężarowy do odbioru odpadów wielkogabarytowych
2) spełniają warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zdefiniowany w
3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000 zł
4) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą o odpadach
5) są wpisane do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska
6) są wpisane do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój.
Termin składania ofert upływa w dniu 21 lutego 2013r. o godz. 10.00. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50.000 zł. Kryterium wyboru wykonawcy stanowi najniższa cena. Okres realizacji zamówienia: od 01.07.2013r. do 31 grudnia 2015r.
Więcej informacji o przetargu na stronie www.goczalkowicezdroj.pl w zakładce „Zamówienia publiczne” .
Maria Ożarowska