Mieszkańcy Goczałkowic-Zdroju mogą korzystać z internetowego Biura Obsługi Klienta. To aplikacja umożliwiająca podanie stanu licznika oraz opłacenie faktur za wodę i ścieki on line.
Internetowe Biuro Obsługi Klienta to bezpłatna aplikacja, dzięki której szybko i bez wychodzenia z domu można załatwić sprawy związane z wodą i ściekami w gminie Goczałkowice-Zdrój.
Każdy klient po zalogowaniu w iBOK może podać stan licznika, w zakładce Zgłoszenie odczytu. Faktura za wodę i ścieki pojawi się w zakładce Rozrachunki. Poprzez aplikację można opłacić fakturę za pomocą płatności on line (prowizja za płatność wynosi 0,59 zł).
Co ważne, osoby dla których wykonywane są odczyty wodomierza zdalnie, nie muszą podawać odczytów w iBOK.
Wszyscy użytkownicy zarejestrowani w iBOK otrzymują faktury mailowo, na podany przy rejestracji adres mail. Tak otrzymaną fakturę można wydrukować. Jeśli podany został także numer telefonu, mieszkaniec otrzyma SMS-a z informacją o wystawionej fakturze (dostępnej na mailu oraz na koncie iBOK).
iBOK umożliwia też wgląd w historię faktur, sprawdzenie najważniejszych danych klienta, zgłaszanie stanu wodomierza i podlicznika ogrodowego.
Jak założyć konto w iBOK?
- Wejdź na stronę https://ibok.goczalkowicezdroj.pl/
- Kliknij na zakładkę Rejestracja (na dole strony)
- Wypełnij wskazane dane, kod klienta (nabywcy) podany jest na fakturze
- Zaakceptuj regulamin serwisu iBOK oraz Klauzulę informacyjną
- Kliknij Załóż konto
- Zgłoszenie będzie weryfikowane przez pracowników Urzędu Gminy
- Po zakończeniu weryfikacji otrzymasz maila z informacją o aktywacji konta
- Loguj się do iBOK za pomocą kodu klienta i ustanowionego hasła
Dla ułatwienia przy logowaniu: kodem klienta (nabywcy) jest 4-cyfrowy numer z faktury (widnieje nad adresem klienta na fakturze, te same cyfry są ostatnimi czterema cyframi konta bankowego).
Przed skorzystaniem z internetowego Biura Obsługi Klienta prosimy o zapoznanie się z regulaminem iBOK, który jest dostępny na stronie https://ibok.goczalkowicezdroj.pl/