Opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych!
Przedsiębiorcy posiadający zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w 2012, zobowiązani są do złożenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku 2011 oraz uiszczenia I raty opłaty za korzystanie z zezwoleń.
Niezłożenie ww. oświadczenia we wskazanym terminie lub niedokonanie opłaty powoduje wygaszenie zezwolenia.
Przedsiębiorca któremu zezwolenie wygasło z powodu niezłożenia oświadczenia lub z powodu niedokonania opłaty, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Terminy płatności kolejnych rat:
- druga rata do 31 maja br.
- trzecia rata do 30 września br.
(podane terminy to data zaksięgowania należnej wpłaty na koncie urzędu gminy).
Przedsiębiorcy, których termin ważności posiadanego zezwolenia upływa w roku 2012, zobowiązani są w terminie ustawowym tj. do 31 stycznia 2012r. do wniesienia opłaty w całości (bez uwzględnienia rat) w wysokości proporcjonalnej do terminu ważności zezwolenia.