REGULAMIN PRZYZNAWANIA I KORZYSTANIA Z GOCZAŁKOWICKIEJ KARTY MIESZKAŃCA
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Ilekroć w Regulaminie mowa o:
a) Organizatorze Programu - należy przez to rozumieć Gminę Goczałkowice-Zdrój, Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój,
b) Programie - należy przez to rozumieć Program pn. "Goczałkowicka Karta Mieszkańca" wprowadzony na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój Uchwałą nr VII/41/2024 Rady Gminy Goczałkowice-Zdrój z dnia 30 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia na terenie gminy Goczałkowice-Zdrój Programu pn. „Goczałkowicka Karta Mieszkańca",
c) Karcie - należy przez to rozumieć Goczałkowicką Kartę Mieszkańca, nośnik danych w formie plastikowej, spersonalizowanej, imiennej, opracowany według wzoru określonego przez Organizatora Programu, uprawniający do korzystania z systemu rabatów i przywilejów oferowanych przez Partnerów Programu pn. "Goczałkowicka Karta Mieszkańca",
d) Wnioskodawcy - należy przez to rozumieć osobę składającą wniosek o wydanie Goczałkowickiej Karty Mieszkańca,
e) Uczestniku Programu - należy przez to rozumieć osobę, której przyznano Goczałkowicką Kartę Mieszkańca,
f) Partnerze - należy przez to rozumieć podmiot biorący udział w Programie taki jak: gminna jednostka organizacyjna, gminna instytucja kultury, przedsiębiorca prowadzący punkty handlowe lub usługowe, fundacja, stowarzyszenie, udzielające Uczestnikom Programu rabatów i przywilejów.
2. Regulamin określa szczegółowe warunki przyznawania i korzystania z Programu.
3. Uczestnikiem Programu może być wyłącznie osoba, która spełnia warunki do jej otrzymania określone w § 3 niniejszego Regulaminu.
4. Rabaty i przywileje przysługujące z tytułu posiadania Karty nie łączą się innymi zniżkami wynikającym z posiadania innych Kart i mają charakter czasowy.
5. Organizator Programu jest właścicielem Karty.
6. Administratorem danych osobowych, gromadzonych i przetwarzanych w związku z realizacją Programu jest Gmina Goczałkowice-Zdrój reprezentowana przez Wójta Gminy Goczałkowice-Zdrój.
7. Szczegółowa Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój, w zakładce Goczałkowicka Karta Mieszkańca.
§ 2. WARUNKI WYDAWANIA GOCZAŁKOWICKIEJ KARTY MIESZKAŃCA
1. Do otrzymania Karty uprawniony jest każdy mieszkaniec na stałe zamieszkały na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój.
2. Karta wydawana jest na podstawie wniosku, którego wzór został określony w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3. W imieniu mieszkańca do 18. roku życia, z wnioskiem, którego wzór został określony w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu, występuje jego rodzic lub opiekun prawny.
4. Kartę wydaje się na podstawie prawidłowo wypełnionego wniosku, w którym wymagane jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu, złożonego w siedzibie Organizatora Programu.
5. Kartę odbiera Wnioskodawca, za pokwitowaniem odbioru składanym na formularzu wniosku.
6. W razie stwierdzenia nieprawidłowości we wniosku, Wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku.
7. W przypadku niespełnienia przez osobę ubiegającą się o wydanie Karty warunków uprawniających do jej otrzymania określonych w niniejszym Regulaminie, wniosek zostanie rozpatrzony negatywnie, o czym w formie pisemnej zostanie poinformowany Wnioskodawca, jeżeli poda we wniosku dane adresowe.
8. Kartę wydaje się na czas określony tj. na okres do dwóch lat, liczony od daty wydania Karty.
9. Okres ważności Karty nie jest tożsamy z okresem, na jaki została wydana. Utrata uprawnień do posiadania Karty powoduje utratę jej ważności.
10. Wydanie Karty przez Organizatora Programu oznacza potwierdzenie uprawnień do rabatów i przywilejów Uczestnika Programu.
11. Karta wydawana jest nie później niż w ciągu 30 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z wymaganymi dokumentami. O możliwości odbioru kart Wnioskodawca zostanie poinformowany telefonicznie, mailowo (jeśli poda dane kontaktowe zostaną podane we wniosku) lub pisemnie.
12. Karta wydawana jest bezpłatnie.
13. W celu przedłużenia ważności Karty, należy złożyć poprawnie wypełniony wniosek, o którym mowa w § 2 ust. 2 i 3.
14. Wtórnik Karty wydawany jest na wniosek z podaniem przyczyny, w razie utraty karty, jej uszkodzenia lub zniszczenia.
15. Warunkiem wydania wtórnika Karty w przypadku jej uszkodzenia jest zwrot dotychczasowej Karty.
16. W przypadku zmiany danych osobowych, po zwrocie dotychczasowej Karty, na wniosek Uczestnika Programu wydaje się nową Kartę.
17. Wzór Karty i jej wtórnika zostały określone w załączniku nr 3 do niniejszego Regulaminu.
18. Wnioski, ich weryfikacja oraz wydawanie Kart realizuje pracownik zatrudniony w Urzędzie Gminy Goczałkowice-Zdrój na stanowisku realizującym zadania z zakresu promocji, ul. Szkolna 13, I piętro, pokój nr 102.
§ 3. ZASADY UŻYTKOWANIA GOCZAŁKOWICKIEJ KARTY MIESZKAŃCA
1. Uczestnicy Programu mogą skorzystać wyłącznie z rabatów i przywilejów, wskazanych w wykazie opublikowanym na stronie internetowej Organizatora Programu w zakładce Goczałkowicka Karta Mieszkańca oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój.
2. Warunkiem do skorzystania z rabatów i przywilejów jest:
1) posiadanie ważnej Karty,
2) okazanie Karty na każde żądanie Partnera.
3. W razie wątpliwości, co do tożsamości osoby okazującej Kartę, weryfikacja uprawnień następuje poprzez okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
4. Uczestnik Programu powinien niezwłocznie poinformować Organizatora Programu:
1) o zmianie danych osobowych, w tym miejsca zamieszkania,
2) o utracie Karty,
3) o utracie uprawnień do posiadania Karty,
4) o trudnościach technicznych z odczytaniem Karty.
5. Uczestnik Programu powinien chronić Kartę przed utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
6. Karta ma charakter osobisty i nie może być użyczana lub udostępniana przez Uczestnika Programu osobom, których dane nie figurują na Karcie.
7. Organizator Programu unieważnia Kartę, informując o tym Uczestnika Programu, w sytuacji:
1) utraty uprawnień do jej posiadania,
2) stwierdzenia faktu korzystania lub próby skorzystania z Karty przez osoby nieuprawnione,
3) nieprzestrzegania przez Uczestnika Programu postanowień niniejszego Regulaminu.
8. Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za rabaty i przywileje oferowane przez Partnerów.
9. Organizator Programu zastrzega sobie możliwość weryfikacji uprawnień w trakcie trwania ważności Karty.
§ 4. ZASADY PRZYSTĄPIENIA PARTNERÓW DO PROGRAMU
1. Partnerzy składają deklarację przystąpienia do Programu, której wzór określa załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu.
2. Organizator w terminie 14 dni od daty wpływu deklaracji, weryfikuje udział Partnerów w Programie.
3. Partner po weryfikacji przystępuje do współpracy przy realizacji Programu podpisując z Organizatorem Programu porozumienie o współpracy, którego wzór określa załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
4. Obiekty, punkty handlowe i usługowe Partnerów będą oznaczone specjalnym symbolem graficznym informującym o ich udziale w Programie, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego Regulaminu.
5. Aktualna informacja o Partnerach dostępna będzie na stronie internetowej www.goczalkowicezdroj.pl, w zakładce Goczałkowicka Karta Mieszkańca.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Program obowiązuje przez czas nieokreślony, aż do momentu jego odwołania lub zawieszenia, poprzez zamieszczenie informacji na stronie Organizatora Programu.
2. Organizator Programu może w każdym czasie wprowadzić zmiany do Programu oraz dokonać aktualizacji niniejszego Regulaminu.
Załączniki do regulaminu są dostępne w dziale "Do pobrania"
Regulamin przyjęty Zarządzeniem nr 0050/261/2024 Wójta Gminy Goczałkowice-Zdrój z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie realizacji Programu pn. "Goczałkowicka Karta Mieszkańca" oraz Zarządzeniem nr 0050/19/2025 Wójta Gminyt Goczałkowice-Zdrój z dnia 3 lutego 2025 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 0050/261/2024 Wójta Gminy Goczałkowice-Zdrój z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie realizacji Programu pn. "Goczałkowicka Karta Mieszkańca"
KLAUZULA INFORMACYJNA - pobierz