Od 17 lutego 2025 r. można składać wnioski o wydanie Goczałkowickiej Karty Mieszkańca!
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ:
- ZNIŻKI/PARTNERZY: z jakich zniżek możesz skorzystać posiadając Kartę?
- REGULAMIN: jakie są zasady Programu?
- WNIOSKI DO POBRANIA: tutaj znajdzie dokumenty niezbędne do złożenia wniosku
- KONTAKT: masz pytania? skontaktuj się z nami!
- DLA PARTNERÓW: jak zostać Partnerem i oferować zniżki posiadaczom Karty?
Kto może otrzymać Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
Do otrzymania Karty uprawniony jest każdy mieszkaniec na stałe zamieszkały na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój. Weryfikacja będzie odbywać się na podstawie meldunku - warunkiem koniecznym jest zameldowanie na terenie Goczałkowic-Zdroju na pobyt stały.
Jak otrzymać Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
- Zapoznaj się z Regulaminem Programu "Goczałkowicka Karta Mieszkańca"
- Pobierz i wypełnij wniosek
- Podpisany wniosek dostarcz do Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój
- Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku odbierz Kartę
- Używaj Karty i ciesz się rabatami i ulgami!
WZÓR GOCZAŁKOWICKIEJ KARTY MIESZKAŃCA
"Goczałkowicka Karta Mieszkańca" to program realizowany przez Gminę Goczałkowice-Zdrój na podstawie Uchwały nr VII/41/2024 Rady Gminy Goczałkowice-Zdrój z dnia 30 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia na terenie gminy Goczałkowice-Zdrój Programu pn. "Goczałkowicka Karta Mieszkańca".