Kto może otrzymać Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
Do otrzymania Karty uprawniony jest każdy mieszkaniec na stałe zamieszkały na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój. Weryfikacja będzie odbywać się na podstawie meldunku - warunkiem koniecznym jest zameldowanie na terenie Goczałkowic-Zdroju na pobyt stały.
Jak złożyć wniosek o Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
Wypełnij wniosek i wybierz sposób, w jaki przekażesz go do Urzędu Gminy:
- dostarcz osobiście do Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój,
- prześlij na adres Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój,
- prześlij w wersji elektronicznej, za pomocą e-Doręczenia (www.gov.pl/web/e-doreczenia), platformy EPUAP (www.epuap.gov.pl) lub PEUP (www.eurzad.goczalkowicezdroj.pl), wykorzystując w tym celu pismo ogólne do Urzędu Gminy - dokument musi być opatrzony Kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.