Zaproszenie
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Pszczyńska” zaprasza na pierwsze spotkanie informacyjne z zakresu „Małych projektów” dniu 19.02.2010r. w sali Urzędu Gminy przy ulicy Szkolnej 13.
Przykładowe działania, na które może być przyznana pomoc:
• zakup strojów regionalnych,
• utworzenie miejsc wypoczynkowych, ścieżek rowerowych
• zagospodarowanie centrum wsi, budowa placu zabaw, boiska, skateparku,
• wyposażenie świetlicy wiejskiej,
• promocja kuchni regionalnej,
• wytwarzanie artykułów rękodzielniczych,
• organizacja festynów regionalnych, spartakiad, przeglądów, konkursów,
• wykorzystanie energię odnowionej w celu poprawienia warunków prowadzenia działalności gospodarczej,
• wydanie publikacji związanej z dziedzictwem kulturowym, historycznym i przyrodniczym,
• odbudowa, odnawianie lub oznakowanie budowli zabytkowych lub obiektów małej architektury,
Spotkanie odbędzie się 19.02.2010 roku, o godz. 17.00 w sali Urzędu Gminy w Goczałkowicach Zdroju, ul. Szkolna 13.
Tematyka szkolenia:
1. Wprowadzenie dotyczące realizowanych programów wsparcia w ramach podejścia Leader.
2. Zakres „Małych projektów”. Przykłady projektów możliwych do realizacji.
3. Definicja beneficjenta.
4. Forma i wysokość pomocy.
5. Poziom pomocy.
6. Warunki przyznania pomocy.
7. Koszty podlegające refundacji w ramach realizacji małych projektów.
Szczegółowych informacji dotyczących spotkań udziela:
Biuro LGD „Ziemia Pszczyńska”, tel.: 032 210 02 12, e-mail: biuro@lgdziemiapszczynska.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Pozdrawiam,
Marcelina Wróbel
Kierownik biura LGD „Ziemia Pszczyńska”
tel. (032) 210-02-12, 697 609 603, NIP 638 175 30 23 REGON 241051284
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach osi 4 Leader PROW 2007-2013.