W dniu 07.10.2016r. został ogłoszony przetarg na realizację projektu pn „Zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych w gminie Goczałkowice-Zdrój”.
Projekt jest współfinansowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził realizację zamówienia w placówce administracji publicznej na kwotę minimum 500 000,00 zł brutto, oraz świadczył usługi serwisowe (świadczenie usługi asysty technicznej i wsparcia dla systemu informatycznego) nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy.
- Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
- Przedstawić sytuację ekonomiczną i finansową:
- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie niższej niż 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu, składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
LUB - Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł.
- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie niższej niż 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu, składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury informatycznej w Urzędzie oraz wdrożenie nowoczesnych technologii informatycznych, których efektem będzie stworzenie nowego portalu e-usług związanego z obsługą administracyjną obywateli i przedsiębiorców (głównie sprawy podatkowe, rozliczenia finansowe związane z gospodarką odpadami, konsultacje społeczne). Na etapie założeń portalowi temu nadano nazwę: Portal podatnika. Realizacja projektu umożliwi zainteresowanym bezpośredni wgląd w swoje indywidualne konto podatnika, na którym będą zamieszczane na bieżąco wszelkie informacje ważne dla tej osoby, w tym: informacje o stanie konta. Portal umożliwi komunikację pomiędzy Podatnikiem (Płatnikiem) a Urzędem drogą elektroniczną oraz dokonywanie płatności przez platformę informatyczną. Planowany termin zakończenia projektu i uruchomienia platformy upływa z dniem 31 grudnia 2017r.
Termin składania ofert upływa 20 października 2016r. Ogłoszenie o przetargu można znaleźć na stronie BIP Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój.