Załatwianie urzędowych spraw jeszcze nigdy nie było takie proste! Dzięki Portalowi podatnika jest to możliwe także przez internet.
Portal podatnika został udostępniony mieszkańcom dzięki realizowanemu przez gminę Goczałkowice-Zdrój projektowi pn. „Zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych w gminie Goczałkowice-Zdrój”.
Jest to strona internetowa poprzez którą można szybko i łatwo załatwić wiele urzędowych spraw – bez wychodzenia z domu, siedząc przed komputerem, bez konieczności wizyty w urzędzie!
Jak to działa? Poprzez portal każdy zarejestrowany mieszkaniec może sprawdzić aktualne saldo zobowiązań wobec gminy, zapłacić online lub wygenerować druk przelewu do banku, uruchomić powiadomienia sms lub na adres mailowy o zbliżających się płatnościach, a także elektronicznie złożyć deklaracje, korekty, pisma.
To duże ułatwienie kontaktu z Urzędem Gminy. Projekt ma na celu także zwiększenie kompetencji cyfrowych mieszkańców i przedsiębiorców.
Zachęcamy mieszkańców i przedsiębiorców do zarejestrowania się w Portalu podatnika. Jak to zrobić? Wniosek można złożyć tradycyjnie (wydrukować i wypełnić formularz znajdujący się w załączniku oraz złożyć go osobiście w Urzędzie Gminy w celu potwierdzenia danych) lub drogą elektroniczną (wniosek dostępny jest TUTAJ). W tym wypadku wymagany jest profil zaufany lub podpis kwalifikowany. Szczegóły dostępne są TUTAJ.
Przejdź do Portalu podatnika - TUTAJ
Projekt zrealizowany przez gminę Goczałkowice-Zdrój pn. „Zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych w gminie Goczałkowice-Zdrój” był współfinansowany z funduszy unijnych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Śląskie”, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych