Od 17 lutego można składać wnioski o wydanie Goczałkowickiej Karty Mieszkańca. Posiadanie Karty uprawnia do skorzystania z ulg i rabatów u Partnerów Programu!
Niższe ceny na basenie i siłowni Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji, na zajęcia stacjonarne oraz zimowe i letnie w Gminnym Ośrodku Kultury, a także atrakcyjne rabaty na towary i usługi u Partnerów programu – to wszystko czeka na osoby, które będą posiadały Goczałkowicką Kartę Mieszkańca.
- Stworzyliśmy Program, który umożliwia naszym mieszkańcom korzystanie z atrakcyjnych ulg i rabatów. Wśród Partnerów - oprócz GOSiR-u i GOK-u - mamy także firmy z branż medycznej, gastronomicznej, handlowej, sportowo-rekreacyjnej, reklamowej, transportowej. Co istotne, lista Partnerów, którzy oferują niższe ceny usług lub towarów dla posiadaczy Karty jest otwarta. Zapraszam kolejne firmy do przystąpienia. Udział w Goczałkowickiej Karcie Mieszkańca to korzyść zarówno dla posiadaczy Karty, jak i oferujących rabaty - mówi Gabriela Placha, wójt gminy Goczałkowice-Zdrój.
Kto może otrzymać Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
Do otrzymania Karty uprawniony jest każdy mieszkaniec na stałe zamieszkały na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój. Weryfikacja będzie odbywać się na podstawie meldunku - warunkiem koniecznym jest zameldowanie na terenie Goczałkowic-Zdroju na pobyt stały.
Karta jest wydawana bezpłatnie, na okres do dwóch lat. Co istotne, może być używana jedynie przez osobę, której dane figurują na Karcie.
Jak otrzymać Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
- Zapoznaj się z Regulaminem Programu "Goczałkowicka Karta Mieszkańca"
- Pobierz i wypełnij wniosek
- Podpisany wniosek dostarcz do Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój
- Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku odbierz Kartę
- Używaj Karty i ciesz się rabatami i ulgami!
Jak złożyć wniosek o Goczałkowicką Kartę Mieszkańca?
Wypełnij wniosek i wybierz sposób, w jaki przekażesz go do Urzędu Gminy:
- dostarcz osobiście do Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój,
- prześlij na adres Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój,
- prześlij w wersji elektronicznej, za pomocą e-Doręczenia (www.gov.pl/web/e-doreczenia), platformy EPUAP (www.epuap.gov.pl) lub PEUP (www.eurzad.goczalkowicezdroj.pl), wykorzystując w tym celu pismo ogólne do Urzędu Gminy - dokument musi być opatrzony Kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
Jak zostać Partnerem programu "Goczałkowicka Karta Mieszkańca"?
- Wypełnij Deklarację, w której wskażesz, jakie rabaty chcesz zaoferować posiadaczom Karty.
- Dostarcz Deklarację do Urzędu Gminy pocztą tradycyjną (ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój) lub mailowo na adres promocja@goczalkowicezdroj.pl
- Na podstawie Deklaracji przygotujemy porozumienie o współpracy.
- Po podpisaniu porozumienia Twoja oferta pojawi się na stronie Programu, a posiadacze Karty będą mogli korzystać z zaoferowanych przez Ciebie rabatów.
Wzory deklaracji oraz porozumienia są dostępne TUTAJ.
Wnioski o wydanie Goczałkowickiej Karty Mieszkańca można składać od 17 lutego w Urzędzie Gminy. Wzory wniosków (indywidualny oraz wspólny z niepełnoletnimi członkami rodziny) są dostępne w załącznikach.
Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce Goczałkowicka Karta Mieszkańca.
Z jakich rabatów można skorzystać?
Aktualna lista ulg i zniżek, z których można skorzystać za okazaniem Karty jest publikowana na stronie internetowej Urzędu Gminy, w zakładce Goczałkowicka Karta Mieszkańca. Przypominamy, że lista jest aktualizowana. Firmy zainteresowane zaoferowaniem rabatów w ramach Karty mogą na bieżąco składać Deklarację udziału w Programie.
Wzór Goczałkowickiej Karty Mieszkańca