Goczałkowicka Karta Mieszkańca cieszy się ogromnym zainteresowaniem! Do tej pory złożono wnioski na ponad tysiąc kart.
Przypominamy, że kartę należy odebrać w Urzędzie Gminy, w pokoju nr 102 (I piętro, obok sekretariatu). Obecnie czas oczekiwania na kartę wynosi do siedmiu dni. Informacja o tym, że jest już do odbioru wysyłana jest SMS-em lub mailowo. Dlatego prosimy o podawanie danych kontaktowych we wniosku.
Jeśli nie otrzymaliście Państwo informacji SMS lub mail o odbiorze karty, można kontaktować się telefonicznie z pracownikiem Urzędu Gminy - tel. 32 736 24 02.
Do otrzymania karty uprawniony jest każdy mieszkaniec na stałe zamieszkały na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój. Weryfikacja odbywa się na podstawie meldunku - warunkiem koniecznym jest zameldowanie na terenie Goczałkowic-Zdroju na pobyt stały.
Więcej szczegółów o Programie, w tym wzory wniosków, regulamin oraz listę ulg i zniżek, do których uprawnia posiadanie karty można znaleźć na stronie poświęconej Goczałkowickiej Karcie Mieszkańca.